miércoles, 28 de septiembre de 2011

Presentació

Bon dia!

Aquest és el meu eportafoli i espero que agradi.


  Bé, a continuació em presento :

El meu nom és Carolina Moreno i tinc 18 anys. He fet el batxiller de lletres a Formentera, a l’IES Marc Ferrer, i ara cursaré el grau d’educació infantil.Quan acabi el grau , m’agradaria estudiar psicopedagogia.

 Vaig triar aquest grau perquè des de petiteta he ajudat a la meva germana a les guarderies on ha treballat i m’ha agradat estar amb els nins.A més, tinc dos nebots als quals estimo molt i sempre que tinc temps estic amb ells.

 Ahir vaig començar el dia molt nerviosa per les classes ja que tot era nou,però poc a poc vaig tranquil·litzar-me i tot va anar molt bé. Ja conec algunes companyes i són molt simpàtiques. Les altres ja les coneixeré amb el temps,però també ho semblen.

 Pel que fa a les assignatures,a les que ja he fet, puc comentar que la de bases didàctiques i disseny curricular no em sembla gaire difícil ,però si que requereix molt de treball i dedicació, a més és molt important per ser un bon mestre,així que hi ha que aprofitar-la al màxim. Quant a la de fonaments de l’educació musical, diré que em pareix que és molt divertida i hi estirè molt agust ja que m’agrada molt ballar i la música per això és molt important, i per últim, la classe de desenvolupament cognitiu i lingüístic la trobo molt interessant i de la qual sabré coses que per psicopedagogia em vindran molt bé. De la resta d’assignatures no puc comentar-ne gran cosa ja que encara no he fet la primera classe.



Així que començo el grau amb molta il·lusió i amb moltes ganes d’aprendre! Ja que ahir pel que vaig saber , m’espera un curs amb molta feina, però també molt entretingut i agradable.

Bé em despedeixo ,
Fins altra vegada!





No hay comentarios:

Publicar un comentario