miércoles, 2 de noviembre de 2011

Va de mestres

Hola a tots/es !


En aquesta entrada penjaré el primer treball del curs de 1r grau d’ed.infantil de l’assignatura de Bases Didàctiques i Disseny Curricular.
 El treball tracta sobre fer una reflexió sobre el llibre Va de Mestres on havíem d’explicar quin tipus de mestra m’agradaria ser. Vull ser una mestra del futur que ensenya per al nin i no per guanyar uns diners. Que fa aquesta professió perquè veu en ella un camí per a educar aquests nins que siran el futur i aportaran una milloria.Per a aconseguir una mica de pau que sempre ha fet falta, per a posar fi a tantes lluites,discriminacions,guerres,… Per a que poc a poc tot això acabi.

Desprès de fer la reflexió , vam haver de fer un vídeo. Vam fer grups de 3 ( en el meu estaven n'Eva i na Alicia). La veritat és que l’idea de fer el vídeo em va agradar prou pel fet de que era dinàmic,era com un mini-resum del llibre i de les nostres opinions.Era una activitat divertida.Van cercar fotos amb Flickr i vam posar les que ens vam atreure.A més , també vam agafar fotos que jo tenia dels meus dos nebots.I amb tot això i una mica d’imaginació amb un par d’horetes vam aconseguir un treball molt bo , la veritat. Havia frases i paraules i unes imatges fascinants! I a més , cal afegir que la música ens va encaixar molt bé amb el vídeo. Així que… que més puc demanar? Sí, que espero que us agradi.

A continuació us deixo el document i el vídeo :

Primera Lectura

No hay comentarios:

Publicar un comentario